طراحی سایت جدید برای کسب و کار شما می تواند پل موفقیت مالی و شغلی شما باشد اما اگر با دقت اقدام به این کار نکرده باشید نه تنها موفقیتی در انتظار شما نیست بلکه ممکن است مرگ برند خود را با این کار رقم بزنید.  بنابراین انسان عاقل سعی می کند قبل از اقدام به هر کاری اامات اجرایی آن کار را از افراد متخصص آن حوزه بپرسد.

طراحی سایت جدید و اشتباهات بهینه سازی مسئله ای است که بیشتر صاحبان سایت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. همواره در طراحی سایت جدید اشتباهاتی وجود دارد که بهینه سازی سایت شما و کسب و کار شما را تحت تاثیر می گذارد. به عنوان یک شرکت طراحی سایت در تهران ، قبل از راه اندازی یک سایت، لیست اقلامی را برای تکمیل و طراحی سایت را آماده می کنیم، اما در واقع، همه اقلام در لیست ما ممکن است در بودجه مشتری نباشد. ما می توانیم با مرور بودجه سایت شما و جدول زمانی مشتری، گزینه های خود را در مورد لازم و هزینه ها کم کنیم.

طراحی سایت جدید و اشتباهات بهینه سازی

بدین صورت مشتری های راضی خواهیم داشت. هر مشتری راضی خود برای ما مانند یک بازاریاب عمل می کند.

زمانی که شما، سایت خودتان را طراحی مجدد می کنید باید بدانید که هر طراحی سایت جدید و اشتباهات بهینه سازی زیادی خواهد داشت.

ما در این مقاله به هشت مورد اصلی این اشتباهات اشاره می کنیم. امیدواریم که شما در طراحی سایت جدید خود این اشتباهات را نداشته باشید یا به کمک این مقاله آن ها را حل کنید.

وبلاگ ها و مقالات اختصاصی را به سایت جدید منتقل کنید.

برخی از شرکت ها در سال های اخیر از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. این امر باعث می شود همه ی مقالات یک نقش اساسی داشته باشند. ممکن است ترافیك به وبلاگ ها زیاد نباشد. پس شما باید ارزش بهینه سازی صفحات خود را بررسی كنید. اگر این صفحات کلمات و عباراتی را برای شما رتبه بندی می کنند، آنها در سایت جدید نمی توانند به تعداد کلی کلمات کلیدی که رتبه بندی می کنید، آسیب برساند. هنگامی که یک شرکت تعداد کلمات کلیدی سایت را کاهش می دهد، ترافیک را نیز کاهش می دهد.

لینک های غیرقابل برگشت را نادیده نگیرید.

ممکن است یک صفحه ترافیک زیاد نداشته باشد. اگر یک صفحه توسط موتور جستجو نشان داده شود، مهم است که شامل تغییر مسیر باشد. اگر مطالب شما در نتایج جستجو ظاهر شود ولی سایت شما یک خطای 404 را نشان دهد. این خطاها توسط موتورهای جستجو ثبت می شوند. در نظر گوگل سایت شما ضعیف است. بعد از اینکه سایت جدیدی را راه اندازی کردید، پیام آوا این خطاها را در کنسول جستجو کنترل می کنند و در اسرع وقت آنها را ثابت می کنند.

ایجاد و آپلود نقشه سایت جدید را فراموش نکنید.

اگر می خواهید گوگل در مورد صفحات جدید شما بداند، شما باید آدرس وب سایت خود را از طریق کنسول جستجو ارسال کنید، سپس آن را باز کنید و آن را بردارید. این یک گزینه در کنسول جستجو است که به گوگل می گوید URL شما را به روز کرده است و شما می خواهید آنها را بررسی کنید. هنگامی که شما سایت جدید را ایجاد کرده اید، شما می توانید گزینه ای برای درخواست نمایه سازی داشته باشید. گوگل معمولا 24 تا 48 ساعت طول می کشد تا صفحات وب جدید خود را در کتابخانه صفحات خود وارد کند.

فشرده سازی تصاویر را فراموش نکنید.

هنگامی که شما در نظر داشته باشید که بیش از 50 درصد از کاربران شما از یک دستگاه تلفن همراه سایت شما مشاهده می کنند، لازم نیست تصاویری با اندازه بزرگ داشته باشید. این احتمال وجود دارد که این تصاویر حتی در زمان بارگیری برای کاربر برای دیدن، و یا بدتر از آن زمان زمان بارگذاری صفحه را کندتر کند تا آنجا که کاربران قبل از دیدن تصویر سایت را ترک کند. در سال 2016، بیش از 40 درصد از بازدیدکنندگان، سایت هایی را که 3 ثانیه یا کمتر بارگیری نمی شدند را از دست دادند. در سال 2017 صبر بازدیدکنندگان تا 2 ثانیه یا کمتر کاهش یافت.

حذف No Index و No Follow را فراموش نکنید.

طراحی سایت جدید و اشتباهات بهینه سازی

توسعه دهندگان سایت کد No Index و No Follow را در فایل Robots.txt در طول توسعه قرار می دهند تا اطمینان حاصل شود که ربات های جستجو از پیدا کردن و نمایه سازی سایت شما در سرور های خود از سایت در حال توسعه شما جلوگیری کنند. اگر این کدها قبل از راه اندازی سایت حذف نشود، ربات های جستجو قادر به دسترسی به وب سایت جدید شما نخواهند داشت. این کد ها به آنها می گوید از شما دور بمانند، سایت شما را از هر کسی که آن را جستجو می کند، نامرئی کند.

عنوان و توضیحات یکسان در تمام صفحات قرار ندهید.

مبتدیان بهینه سازی ممکن است که بگویند عناوین متا و توصیف ها به رتبه بندی کمک نمی کنند. حتی ممکن است به یک مقاله از گوگل شما را ارجاع دهند. این درست است که تفسیر در متا اطلاعات شما مستقیما به الگوریتم گوگل رتبه بندی نمی رود، اما اشتباه است که فکر کنید این کار تاثیری نمی گذارد. آیا می دانستید که برای هر صفحه ای که دارای عنوان متا و توضیحات مشابه است، هر نوع متا تکراری و توضیحات به عنوان یک خطا در چشم Google بشمار می آید؟ این ها خطا هستند که در کنسول جستجوی Google ظاهر می شوند؛ بنابراین در صورتی که صفحات متا تکراری و توصیفی به سایت شما آسیب برسانند، ممکن است مقادیر متا و توصیف های منحصر به فرد شما به شما کمک نکنند.

سایت را بدون شبکه های اجتماعی راه اندازی نکنید.

فیس بوک، LinkedIn و Google+ بر روی کد، به نام "Open Graph"، تکیه می کنند تا اطلاعات مربوطه را از صفحات وب را زمانی که آنها به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده اند، بکشند. توییتر دارای کارت توییتر است که از Open Graph استفاده می کند اما نیاز به چند خط دیگر از کد دارد و Pinterest دارای پین های غنی با کد های منحصر به فرد برای دستور العمل ها و محصولات به درستی به نظر می رسد. هنگامی که یک سایت را راه اندازی می کنید، مردم از انتشار اخبار خوب در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری سایت جدید هیجان زده خواهند شد، اما این پست ها بدون این کد های اجتماعی کم و راحت می شود. یک سیستم مدیریت محتوا (CMS)، مانند وردپرس و CMS آبی Compass، که توسط تیم توسعه وب پیام آوا ایجاد شده است، به شما امکان اضافه کردن یک توصیف اجتماعی و تصویر برای هر صفحه می دهد و ما آنرا به شدت توصیه می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله بهبود سئو سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی را مطالعه کنید.

لینک جدید را در Google Analytics به روز رسانی کنید.

اغلب وبسایت ها وقتی که راه اندازی می شوند، نشانی های اینترنتی خود را تغییر می دهند، اما در موارد خاص مانند نام تجاری اصلی، نام دامنه اصلی تغییر نخواهد داشت. دامنه شما چیزی است که بین "www." و ".com." ظاهر می شود. اگر نام دامنه شما تغییر کند، اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات را در حساب Google Analytics شما به روز شده است تا داده هایتان دقیق باشد.

طراحی سایت جدید و اشتباهات بهینه سازی

تعاریف اصلی این مقاله

  • کلید واژه رتبه بندی چیست؟

هنگامی که موتورهای جستجو تصمیم می گیرند که از صفحه سایت شما به عنوان یک منبع مرتبط و با ارزش برای سوال های کاربران استفاده کنند. آنها سایت شما را در نتایج می بینند. به این معنی است که صفحه شما اکنون یک کلیدواژه رتبه بندی شده برای سوال یا موضوع مورد جستجو دارد. ممکن است 34 یا 55 رتبه بندی شود. اگر تصمیم به بهینه سازی سایت برای سایت جدید دارید، می توانید آن نتایج را حرکت دهید.

  • تغییر مسیر چیست؟

تغییر مسیر این است که تیم ما در حال توسعه وب سایت شما است. برای خبر دادن به موتورهای جستجو که یک صفحه دیگر در آن آدرس وجود ندارد. می توانید در آدرس جدید مطلب شما یافت شود. مانند تنظیم یک آدرس جدید برای انتقال اطلاعات است.

  • چه اتفاقی می افتد هنگامی که شما URL های منحصر به فرد را به یک صفحه هدایت می کنید؟

به موتورهای جستجو بگوئید که تمام مقالات قبلی شما با کلمه کلیدی غنی شده، باید به یک صفحه اصلی به طور کلی مستقیما کپی نشود. بلکه یک لیست از عناوین وبلاگ داشته باشد. اکثر صفحات سایت مبتنی بر پایگاه داده هستند. به این معنی است که یک قطعه کد در خلاصه ای از مقاله است. اما هیچ کپی یا از کلمات موجود در صفحه وجود ندارد. بینگ و گوگل متوجه خواهند شد که کلمات کلیدی قدیمی شما دیگر در صفحه نیستند. در کل ترافیک و رتبه بندی آلی خواهید افتاد. در مورد انتقال مقالات تنبل نباشید، همه URL های قدیمی مقاله را به صفحات جدید وبلاگ بنویسید و مطمئن شوید که تمام ارزش SEO خود را حفظ می کنید.

در مطالب آینده تصمیم دارم در خصوص تفاوت های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی برایتان موضوعات مهم این حوزه را بیان کنم. تا بعد


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Megan انبارگستران مرکز پوست و زیبایی باران Rachna فروش محصولات لاغری و تناسب اندام و چاقی کولر گازی ال جی بانه بازاریاب وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی | یونس صادقی دنیای نظافت